کد تخفیف کلاسینو

کمبود وقت در سرجلسه کنکور

مدیت زمان در کنکور

کمبود وقت در سرجلسه کنکور

مدیت زمان در کنکور

راهکاری برای زمان در پاسخ به سوالات کنکور

کمبود وقت در سرجلسه کنکور
کمبود وقت در سرجلسه کنکور

یکی از مهمترین مشکلات داوطلبان کنکور در آزمون سراسری کمبود وقت در سر جلسه کنکور می باشد. به دلیل حجم بالای سوالات کنکوری و میزان کم زمان برای پاسخگویی به سوالات یکی از مهمترین مشکلات برای داوطلبان کنکور این است که معمولاً برای پاسخگویی به هر سوال دروس تخصصی یک دقیقه و هر سوال دروس عمومی کمتر از یک دقیقه می باشد و همین مسئله می تواند در کمبود وقت داوطلبان مؤثر باشد. ما در این پست قصد داریم به شما روش هایی را نشان دهیم که می توانید زمان را به خوبی مدیریت کنید.

روش ضربدر و منها

برای استفاده از این روش شما باید سوالات را به دسته بندی زیر تقسیم کنید:

  1. سوالات ساده
  2. سوالات ساده ولی وقت گیر
  3. سوالات سخت

پس از بخش بندی سوالات در ابتدا به سوالات نوع اول پاسخ دهید و سوالات نوع دوم را با منها و سوالات نوع سوم را با ضربدر مشخص کنید. بعد از آن که به تمامی سوالات گروه اول پاسخ دادید، به سراغ سوالات گروه دوم که با علامت منها آنها را مشخص کرده اید بروید و به آنها پاسخ دهید. باید توجه کنید که در این حالت نباید فعلاً به سراغ سوالات گروه سوم بروید. چون این کار باعث گرفتن زمان زیادی از شما خواهد شد. در انتها در زمان باقی مانده می توانید به سراغ سوالات گروه سوم بروید.

روش زمان های نقصانی

در این روش شما می توانید زمان دروس ساده تر مانند دروس عمومی را کاهش داده و آن را به دروس مشکل تر اختصاص دهید بدین صورت که شما می توانید از زمان هر درس عمومی ۵ دقیقه بکاهید و با استفاده از روش بالا زمان خود را مدیریت نمایید و از زمان باقی مانده برای دروس مشکل تر بهره بگیرید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور