کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

پنج درصد سهمیه کنکور ؛ مناطق سیل زده مشمول سهمیه کنکور می شوند

مناطق سیل زده مشمول سهمیه کنکور می شوند

خلاصه نوشته
  • به گزارش وب سایت ایران توشه؛ شورایعالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد که پنج درصد سهمیه کنکور مناطقی که مستقیماً درگیر سیل شدند، تخصیص یابد. لازم به ذکر است که اختصاص آن، سهمیه افرادی دیگر را که به صورت عمومی در آزمون ورودی موسسات آموزش عالی شرکت می‌کنند، تحت تأثیر قرار نخواهد داد.
سهمیه 5 درصددی برای مناطق سیل زده
سهمیه ۵ درصددی برای مناطق سیل زده

پنج درصد سهمیه کنکور ؛ برای مناطق سیل زده کشور

به گزارش وب سایت ایران توشه؛ شورایعالی انقلاب فرهنگی مصوب کرد که پنج درصد سهمیه کنکور مناطقی که مستقیماً درگیر سیل شدند، تخصیص یابد. لازم به ذکر است که اختصاص آن، سهمیه افرادی دیگر را که به صورت عمومی در آزمون ورودی موسسات آموزش عالی شرکت می‌کنند، تحت تأثیر قرار نخواهد داد.

در این جلسه با توجه به نامگذاری امسال به نام «رونق تولید»، کلیات سند رونق تولید در شرایط تحریم و با رویکرد اقتصاد مقاومتی توسط اعضای جلسه مصوب گردید و قرر بر این شد با تصویب ده سیاست کلی این سند، تکالیفی برای دستگاه‌های عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با محوریت «دانش مبنا» و «فرهنگ بنیان» تعیین شود.

دستگاه‌های ذیربط پس از تهیه برنامه اقدام، این برنامه را در دو ستاد «راهبری نقشه جامع علمی کشور» و «راهبری مهندسی فرهنگی» به تصویب می‌رسانند و ظرف ۶ ماه گزارش عملکرد در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه خواهد شد.

انتصابات جلسه

در این جلسه، در خصوص انتصابات صورت گرفته؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان، پارسانیا، محمدی عراقی، قمی به عنوان نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در ستاد هماهنگی و راهبردی نقشه جامع مهندسی فرهنگی کشور انتخاب شدند. همچنین با عضویت نماینده وزارت علوم در شورای اجتماعی کشور موافقت شد. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدیان نیز به عنوان نماینده شورای عالی در هیأت نظارت مرکزی بر تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان معین شد. حجت‌الاسلام والمسلمین قمی نیز به عنوان نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در هیأت نظارت بر مطبوعات منصوب شد. مخبر دزفولی و رحیم‌پور هم به عنوان نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای سیاستگذاری مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی انتخاب شدند.

در ادامه این نشست نیز هیأت امنای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی اختیارات خود را به صورت همیشگی واگذار کرد و سعید رضا عاملی، محمدعلی کی‌نژاد، محمدرضا مخبر دزفولی، منصور کبگانیان و محسن قمی به عنوان اعضای کمیسیون دائمی هیأت امنای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تعیین شدند. در ادامه این جلسه محمد دبیری مقدم، به عنوان عضو هیأت امنای فرهنگستان‌ها تعیین شد.

حجج الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا، احمدواعظی، سیدحسن ربانی، عبدالحسین خسروپناه، سید یوسف طباطبایی نژاد، سید مصباح عاملی، محمودرضا جمشیدی، عبدالکریم بهجت‌پور، سیدمحمود مدنی و سیدحسن میرمعزی، به عنوان نمایندگان شورای عالی حوزه در شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

مدرسه مجازی آی نو

حمید محمدی و رحیمی صادق و خانم علاسوند، هم به عنوان نمایندگان شورای عالی انقلاب فرهنگی در شورای تخصصی حوزوی انتخاب شدند و حجت‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا نیز مجدداً به عنوان رئیس شورای تخصصی حوزوی تعیین شد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور