کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

هفته انتهایی کنکور را چه کنیم؟

کارهایی که باید در هفته پایانی انجام داد

هفته انتهایی کنکور را چه کنیم؟

کارهایی که باید در هفته پایانی انجام داد

یک هفته قبل از کنکور

هفته انتهایی کنکور را چه کنیم؟
هفته انتهایی کنکور را چه کنیم؟

در دوره تابستان تا به امروز که یک هفته تا کنکور مانده شما فرصت داشته اید که دروس خود را بخوانید و آمادگی خود را برای این آزمون بالا ببرید حال که یک هفته تا به کنکور مانده ممکن است که از خود بپرسید که باید این هفته را به چگونه فعالیتی اختصاص دهید تا بهترین نتیجه را به دست بیاورید.

مطالبی که باید در هفته انتهایی کنکور باید انجام دهید

نکته اول:

باید بدانید که شما در حال حاضر هیچ فرصتی برای خواندن مطالب جدید و یا مطالعه کامل کتاب ندارید به همین دلیل به خاطر اینکه مطالب در ذهن شما ثبت شود به صورت تیتر وار آنها را مطالعه کنید نکات مشخص شده را مطالعه کنید.

نکته دوم

درباره تورق باید بدانید که باید میزان زمان تورق شما نباید خیلی طولانی باشد و صرفاً به نحوی باشد که درس های خوانده شده را مرور کرده باشید و نه آنها را به صورت کامل و دقیق مطالعه نمایید.

مدرسه مجازی آی نو

نکته سوم:

برای اینکه بیشترین بهره وری را از زمان داشته باشید تورق لغات و روایات را به شب هنگام موکول نمایید. اگر در رشته تجربی مشغول به تحصیل هستید، سه فصل انتهایی زیست پیش دانشگاهی را از یاد نبرید چون به طور معمول حدود ۸ تا ۹ تست به تنهایی از آن مباحث مطرح می گردد.

روز آخر

در روز آخر تنها کاری که باید انجام دهید استراحت است، سعی کنید در طول روز نخوابید تا بتوانید در طول شب خواب خوبی داشته باشید. کمی ورزش کنید و به استخر بروید و شب را شام سنگین نخورید و وسایل مورد نیاز را در مکانی مناسب قرار دهید تا در کوتاه ترین زمان به آنها دسترسی داشته باشید.

توصیه های نفرات برتر کنکور

رستگار رحمانی نفر اول کنکور تجربی و زبان سال ۸۸: در هفته انتهایی نمی توان چیز جدیدی یاد گرفت و من فقط در این بازه فقط به صورت روزنامه وار مطالب را مرور کردم

سپند فرقدانی رتبه ۶ ریاضی کشور: در هفته آخر میزان مطالعه خود را کاهش دادم و خواب خود را تنظیم کردم و فقط دروس عمومی را مرور کردم

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور