کد تخفیف کلاسینو

ممنوعیت مازاد بر شهریه ؛ مدارس حق دریافت شهریه مازاد ندارند

مدارس حق دریافت شهریه مازاد ندارند

مدارس حق دریافت شهریه مازاد ندارند
مدارس حق دریافت شهریه مازاد ندارند

ممنوعیت مازاد بر شهریه ؛ مدارس شهریه تعیین شده را دریافت کنند

سید محمد بطهایی اظهار داشت: میزان شهریه‌های مدارس غیردولتی باید دقیقاً به اطلاع اولیا برسد و جدول آن باید در پورتال سازمان بارگذاری شود تا خانواده‌ها بتوانند برای جلوگیری از بروز هر نوع تخلفی اطلاعات دقیق را کسب کنند.

به گزارش وب سایت ایران توشه، وزیر آموزش و پرورش کشور در مراسم رونمایی از سیستم ثبت شکایات و تلفن گویای سازمان مدارس دولتی و غیردولتی که در سالن شهید حججی ساختمان علاقه‌مندان برگزار شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران بیان کرد: امیدوارم ایجاد این دو سامانه منشأ ثمرات مفید برای نظام تعلیم و تربیت و گامی در جهت رضایتمندی مردم باشد.

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش کشور در ادامه صحبت های خود اظهار داشت: در این شرایط اقتصادی صمیمانه از تلاش‌ها و همکاری بخش غیردولتی در تعلیم و تربیت دانش آموزان تشکر می‌کنم ، البته مدارس غیردولتی به‌عنوان بخشی از نظام و تعلیم و تربیت همواره در کنار آموزش‌وپرورش منشأ توفیق و خیروبرکت بوده است.

بطحایی تصریح کرد: امروز دو سیستم بسیار مهم راه اندازی شد تا مردم از این طریق و به سهولت بتوانند شکایات خود را به گوش مسئولین برسانند لذا در این سامانه امکان ثبت شکایات مهیا شده است.

وی در ادامه گفت: اولیای دانش آموزان که به هر دلیلی از عملکرد مدارس شکایت داشته باشند می‌تواند از طریق سامانه ثبت شکایات اقدام کنند و سازمان مدارس و مراکز غیردولتی موظف است حداکثر ظرف ده روز به شکایات مردم پاسخ دهد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سیستم ۴۳۱۷نیز سامانه‌ای است که برای آن دسته از مردم که امکان ثبت شکایات در سامانه الکترونیکی مذکور را ندارند، ایجادشده است تا از این طریق اقدام  کنند.

بطحایی گفت: به دلیل اهمیت موضوع سعی می‌کنم شخصاً به عملکرد سامانه پاسخگویی نظارت کنم تا حقی از خانواده‌ها تضییع نشود.

وی در ادامه اظهار کرد: میزان شهریه‌های مدارس غیردولتی باید دقیقاً به اطلاع اولیا برسد و جدول آن باید در پورتال سازمان بارگذاری شده باشد و حتی در اپلیکیشن تلفن همراه  اطلاعات مربوطه ارائه شود تا حقی در این خصوص از بین نرود. پوسترهای الگوی شهریه ارسالی به مدارس باید در معرض دید خانواده‌ها در مدارس نصب‌شده باشد تا خانواده اطلاعات دقیق را کسب کنند.

وزیر آموزش‌وپرورش تأکید کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کشور به‌هیچ‌عنوان مدارس غیردولتی نباید ریالی بیشتر از شهریه تعیین‌شده از مردم دریافت کنند لذا گروه‌های نظارتی باید این موضوع را بیشتر و دقیق‌تر از قبل پیگیری کنند.

وی ادامه داد: مردم نباید احساس کنند که حقی از آن‌ها ضایع‌شده لذا گزارش‌های این سامانه پاسخگویی باید مستمراً برای بنده ارسال شود.

بطحایی در خصوص پرونده‌های موجود مدارس غیردولتی اظهار کرد: باید جدول زمان‌بندی تعیین شود تا بر اساس جدول زمان‌بندی تکلیف مدارس متخلف در سال‌های اخیر در اسرع وقت مشخص شود.

وی افزود: شورای نظارت وظیفه دارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن به پرونده‌های مدارس متخلف رسیدگی و نتایج را گزارش دهد

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور