کد تخفیف کلاسینو

شروع سال تحصیلی جدید، شروع دوباره علم آموزی

شروع سال تحصیلی جدید، شروع دوباره علم آموزی
شروع سال تحصیلی جدید، شروع دوباره علم آموزی

شروع سال تحصیلی جدید، شروع دوباره علم آموزی

با سلام خدمت همه بازدیدکنندگان و به ویژه دانش آموزان این سرزمین

در رابطه با اهمیت علم آموزی تنها اشاره به این حرف از حضرت علی (ع) کافیست که می فرماید: «هرکس کلمه ای به من بیاموزد، مرا بنده خویش کرده است». همین مسئله خود نشانگر اهمیت و ضروری بودن تحصیل را مشخص می نماید. آغاز سال تحصیلی جدید شروعی دوباره در راستای گسترش علم آموزی و کسب تجربیات می باشد. دانش آموزان با بازگشت به مدرسه و اشتغال به تحصیل، علاوه بر کسب اطلاعات و افزایش دانسته های خود، گامی مهم را در راستای داشتن یک زندگی بهتر و آسوده تر بر می دارند.

بوی ماه مهر

ماه مهر، ماه شروع دوباره علم آموزی و کسب دانش برای دانش آموزان و رسیدن موسم بهار علم در ابتدای پاییز می باشد. با آمدن ماه مهر، ماهی که آغازگر شروع دوباره فعالیت مدارس است، باعث برگشتن شور و حال به مدارس و به خصوص دانش آموزان می باشد. مدرسه تنها مکانی برای علم آموزی از طریق معلمان نیست. دانش آموز با حضور در مدرسه و قرار گرفتن در جامعه ای بزرگتر از خانواده و آن هم در جامعه همسالان خود، با محیط و افراد جدید آشنا شده و با استفاده از این ارتباطات جدید می تواند تجربیات ارزنده ای را کسب نماید و این نیز خود گونه ای از علم آموزی در محیط پیرامون دانش آموز می باشد.

وب سایت ایران توشه شروع دوباره علم آموزی و برگشتن شور و حال به مدارس  و رونق گرفتن مجدد علم آموزی در مدارس را به همه افراد به خصوص دانش آموزان تبریک می گوید و سال تحصیلی را مملو از موفقیت و سرافرازی را برای آنان آرزو می کند و امیدوار است سال تحصیلی جدید همراه با بالا رفتن از پله های ترقی برای آنان باشد.

مدیریت وب سایت ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور