کد تخفیف کلاسینو

سرآغاز؛ معرفی پورتال ایران توشه

سرآغاز؛ معرفی پورتال ایران توشه

با سلام خدمت همه کاربران محترم وب سایت ایران توشه

حضرت محمد (ص) می فرماید که: «هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده ی خویش کرده است». بیان این مسئله خود نشان دهنده اهمیت و ضرورت رواج علم آموزی در بین افراد می باشد. ما در پورتال ایران توشه با هدف ایجاد سایتی جامع و هدفمند، قصد داریم به بیان نکات، اخبار و کمک در آموزش کتب درسی بپردازیم.

کاربران هدف وب سایت ایران توشه دانش آموزان نظام جدید شامل ابتدایی از کلاس اول تا ششم، دبیرستان متوسطه دوره اول از هفتم تا نهم، دبیرستان متوسطه دوره دوم از دهم تا دوازدهم که قصد داریم از همان ابتدا دانش آموزان را با کنکور آشنا کنیم چرا که  ۱۲ سال تحصیل در نظام آموزشی جدید فرصتی طلایی برای آماده شدن برای این آزمون مهم (یعنی کنکور) می باشد.

مهمترین و اساسی ترین اصل وجودی هر سایتی جلب نظر کاربران آن می باشد. ما در یک تیم منسجم پذیرای نظرات و دیدگاه های شما کاربران محترم می باشیم. تلاش ما بر این است که بتوانیم حداکثر خواست های شما عزیزان را در سایت منعکس کرده و جوابگوی درخواست شما عزیزان باشیم. لذا از شما عزیزان تقاضا داریم که ما را از نظرات ارزشمند خود بی بهره نگذارید.

به امید راه اندازی پورتال و وب سایتی جامع که بتواند اکثر نیازهای آموزشی شما را برآورده سازد، در خدمت شما دانش آموزان گرامی خواهیم بود

تیم مدیریت پورتال ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور