کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

دستگیری باند فروش سوالات کنکور

انهدام باند فروش سوالات کنکور

دستگیری باند فروش سوالات کنکور

انهدام باند فروش سوالات کنکور

بازداشت اعضای باند فروش سوالات کنکور

دستگیری باند فروش سوالات کنکور
دستگیری باند فروش سوالات کنکور

سردار حسین رحیمی از دستگیری باند فروش سوالات کنکور در تهران و چند استان خبر داد. به گزارش وب سایت ایران توشه به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا»، فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در طی مصاحبه ای خبر از انهدام باند فروش سوالات کنکوری خبر داد.

دستگیری متهمان

او در این راستا اظهار داشت که: این باند پس از دستیابی به سوالات، پاسخ سوالات را تهیه و تدوین کرده که به هنگامی که قصد عرضه آنها را داشتند توسط پلیس دستگیر و تحویل مقامات قضایی کشور شدند.

اعضای این باند تحت نظر بودند

سردار رحیمی در ادامه صحبت های خود بیان کرد که: ما مدت ها از قبل اعضای آن را زیر نظر داشتیم و به جهت مسائل امنیتی آن را رسانه ای نکردیم و قبل از آن که بتوانند سوالات را منتشر کنند بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات قضایی کشور گردیدند.

مدرسه مجازی آی نو

ردپای برخی از مسئولین

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت که متأسفانه در این پرونده ردپای برخی از مسئولین و آقایان نیز در این جریان مشاهده شده است.

زمان این رخداد

سردار رحیمی زمان این رخداد را در زمان برگزاری کنکور عنوان می کند و همان طور که قبلاً گفته شد به دلیل حفظ امنیت و جلوگیری از بروز مشکل در حین بازداشت اعضای این گروه بزرگ از انتشار اخبار در این زمینه جلوگیری شده است.

خبرگزاری فارس با سردار رحیمی در خصوص این مسئله مصاحبه ای به عمل آورده که می توانید فیلم این مصاحبه را در قسمت زیر مشاهده نمایید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور