کد تخفیف کلاسینو
موضوعات داغ

گام به گام دانش فنی تخصصی دوازدهم فنی و حرفه ای

جواب فعالیت دانش فنی تخصصی دوازدهم

گام به گام دانش فنی تخصصی پایه دوازدهم فنی و حرفه ای
گام به گام دانش فنی تخصصی پایه دوازدهم فنی و حرفه ای

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام درس : دانش فنی تخصصی دوازدهم | دسته بندی: گام به گام

تعداد صفحات: ۱۰۰  صفحه | حجم: ۱۵ مگابایت| منتشر شده توسط : ایران توشه

جواب فعالیت دانش فنی تخصصی دوازدهم فنی و حرفه ای

در این پست گام به گام دانش فنی تخصصی پایه دوازدهم فنی و حرفه ای از پودمان اول تا پنجم برای شما آماده شده است این گام به گام ۱۰۰ صفحه دارد و شامل پاسخ فعالیت ها و …. می باشد.

دانلود گام به گام دانش فنی دوازدهم:

قسمتی از گام به گام:

فعالیت کلاسی صفحه ۱۰:

انتقال اطلاعات (داده): در سیم های مسی از سیگنال های الکتریکی برای انتقال اطلاعات استفاده می شود. در فیبر نوری از نور استفاده می شود. نرخ انتقال اطلاعات (داده): نرخ انتقال اطلاعات در فیبرنوری تا حدود ۱۰ گیگابیت در ثانیه است. فیبر نوری نسبت به تمام رسانه های انتقال، اعم از سیمی و بی سیم، پهنای باند بیشتری در اختیار می گذارد. بنابر این اطلاعات بیشتری را می تواند ارسال کند. سرعت تبادل اطلاعات: سرعت تبادل اطلاعات در فیبر نوری نسبت به کابل های مسی متداول فعلی بسیار بیشتر است. نویزپذیری: در مسافت های طولانی افت اطلاعات در فیبرهای نوری بسیار کمتر از کابل های مسی است. میدان های شدید الکتریکی و مغناطیسی کوچکترین تاثیری بر فیبرهای نوری ندارند و چون خطر تداخل امواج وجود ندارد، می توان آنها را از کنار کابل های فشار قوی و دکل های انتقال نیرو و یا ژنراتورهای برق عبور داد. ولی در مورد کابل های مسی این امکان وجود ندارد و اطلاعات ممکن است تحت تاثیر نویزهای موجود قرار بگیرند. امنیت اطلاعات ارسالی با کابل فیبر نوری به صورت قابل اعتماد و ایمن منتقل می شود و شنود آنها دشوار است. در حالیکه بسیاری از عوامل محیطی، انتقال با کابل مسی را تحت تأثیر قرار می دهد. دیگر مزیت استفاده از کابل های فیبر نوری این است که آنها کمتر در معرض خطر آتش سوزی قرار دارند. | حداکثر مسافت ارسال: کابل های مسی فقط می توانند اطلاعات را به ۹۳۲۸ فوت یعنی نزدیک به ۳۰۰۰ متر منتقل کنند، در حالی که کابل های فیبر نوری می توانند اطلاعات را بین ۹۸۴٫۲ فوت تا ۲۴٫۸ مایل (نزدیک به ۴۰ کیلومتر) با کمترین افت داده انتقال دهند.

کنجکاوی صفحه ۹۶:

سایبورگ (Cyborg): به مطالعه تعامل بین انسان و فن آوری از دیدگاه انسان شناختی می پردازد. این حوزه به طور خاص با پیشرفت هایی که در علوم انفورماتیک، سایبرنتیک، هوش مصنوعی، روباتیک، نانو فناوری و عصب شناسی صورت گرفته و بر فرهنگ و جامعه انسانی تأثیر گذاشته اند مرتبط است. قدرت مجازی(Cyber power): شبکه های مجازی به عنوان یکی از ابزارهای اعمال قدرت نرم نقش ویژه ای در جوامع امروزه دارند؛ به طوری که با ظهور و گسترش این شبکه ها شاهد تغییراتی در معادلات سنتی قدرت هستیم. ویژگی هایی مانند انعطاف پذیری، مقیاس پذیر، تداوم حیات بدون وابستگی به مرکزیتی واحد سبب شده تا نفوذ و اعمال قدرت به شیوه نرم امکان پذیر شود. سایبر بانک (Cyberpunk): ترکیبی از دو کلمه سایبرنتیکس و پانکس است و یک نوع زیر شاخه از داستانهای تخیلی است. چنین داستان هایی بیشتر بر روی مسائلی همچون هکرها( Heckers)، هوش مصنوعی، فناوری های ارتباطی پیچیده متمرکز می شوند.

کتاب دانش فنی تخصصی دوازدهم دو قسمت مکمل و اصلی دارد قسمت اصلی کتاب دارای ۷ فصل می باشد که شامل شبکه های کامپیوتری ، سیستم عامل ، پایگاه داده ، زبان های برنامه نویسی ، نرم افزارهای کاربردی ، سخت افزار کامپیوتر و الکترونیک دیجیتال می باشد قسمت مکمل هم دارای دو فصل امنیت کامپیوتر و طراحی وب می باشد.

 

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

۱۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور