کد تخفیف کلاسینو

نمونه سوالات فارسی پنجم ابتدایی

نمونه سوال فارسی پنجم

 

نمونه سوالات فارسی پنجم ابتدایی

فایل PDF + لینک دانلود مستقیم در انتهای پست قرار گرفت.

نام : نمونه سوالات فارسی پنجم ابتدایی | دسته بندی: نمونه سوال امتحانی

تعداد صفحات: ۴۰ صفحه | فرمت : PDF | منتشر شده توسط : ایران توشه

نمونه سوالات فارسی پنجم دبستان : در این پست نمونه سوال های فارسی پنجم ابتدایی نوبت اول و دوم برای شما آماده شده است که در چند فایل پی دی اف هستند و می توانید آن ها را دانلود کنید.

سوالات فارسی پنجم ابتدایی :

در این مطلب ۱۰ نمونه سوال فارسی مقطع پنجم را برای شما آماده کردیم که نوبت اول و دوم را شامل می شود.این فایل ها به صورت چاپی هستند و از چند مدرسه مختلف می باشند.

پیشنهاد میکنیم از مطلب گام به گام هدیه پنجم و همچنین از مطلب  گام به گام مطالعات پنجم دیدن فرمایید.

مشخصات:

  • حجم :۲۵ مگابایت
  • فرمت: PDF پی دی اف
  • تعداد صفحات: ۴۰ صفحه
  • شامل نمونه سوال نوبت اول و دوم فارسی پنجم

دانلود نمونه سوالات فارسی پنجم ابتدایی:

 

روش صحیح مطالعه در مقطع پنجم و ششم:

خیلی از پدر و مادر ها به بچه های خود می گویند مطالعه کنید ولی روش آن را نمی دانند در این مطلب قصد داریم روش مطالعه صحیح در مقطع پنجم و ششم را توضیح دهیم.

تند خوانی

تند خوانی سبب می شود که تمرکز و توجه بیشتری داشته باشید و باعث می شود که مطالب را بهتر یاد بگیرید ذهن شما می تواند هزاران واژه را در هر دقیقه حفظ کند ولی اگر سرعت مطالعه کردن شما پایین باشد ذهن شما زمان زیاد می آورد و حواس شما پرت خواهد شد ولی با مطالعه کردن سریع باعث افزایش تمرکز حواس شما خواهد شد.

عبارت خوانی

این به این معنیاست که شما جمله ها و عبارت ها را به جای کلمات مطالعه کنید و باعث می شود تمرکز حواس شما زیاد شود از این راه خواننده باید با سرعتی که به سرعت فکر کردن نزدیک است مطالعه کند.اگر سرعت مطالعه کم  باشد باعث احساس دلزدگی خواهد شد و باعث می شود ذهن شما به چیزهای دیگر مشغول شود پس اگر سرعت مطالعه شما با سرعت اندیشیدن یکی باشد سبب می شود تمرکز شما بالاتر برود.

خواندن اجمالی

در این روش زمانی که می خواهید مطالعه کنید مطالب را سازمان دهی می کنید بعد هدف خود را مطالعه کردن مشخص کنید و بعد از آن مقدار زمان مطالعه کردن و مقدار دشوار بودن کتاب را تخمین بزنید بعد از آن از روش سوال کردن ، دقت ، علاقه و تمرکز حواس فرد زیاد می شود.

مطالعه تجسسی

منظور از این روش طرح کردن سوال های جزئی و کلی و مطالعه کردن عمیق برای پیدا گرفتن پاسخ سوالات می باشد.کسی که در جستجوی چیزی است به احتمال زیاد آن را هم پیدا خواهد کرد پس هدف از مطالعه تجسسی افزایش تمرکز و درک کردن عمیق معنی مطالب است به همین خاطر مطالعه تجسسی تمرکز حواس شما و علاقه شما را زیاد می کند و به شما کمک خواهد کرد که مطالب سخت را تجزیه و تحلیل کنید و آن ها را خوب بفهمید زمانی که مطالب را بهتر متوجه شوید سبب می شود آن ها در حافظه شما بماند بنابراین مطالعه تجسسی می تواند تنبلی شما را هم از بین ببرد و کسل بودن و حواس پرتی را هم از بین می برد.

 

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور