کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوالات نوبت اول پایه هفتم

نمونه سوالات نوبت اول پایه هفتم

دانلود نمونه سوالات نوبت اول پایه هفتم

دانلود نمونه سوالات نوبت اول پایه هفتم

نمونه سوالات نوبت اول پایه هفتم

دانلود نمونه سوالات نوبت اول پایه هفتم
دانلود نمونه سوالات نوبت اول پایه هفتم

در این پست مجموعه عظیم نمونه سوالات نوبت اول پایه هفتم برای شما گردآوری شده است.این کتاب ۹۳۲ صفحه دارد و شامل همه درس های پایه هفتم می باشد.

روش های درست برنامه ریزی درسی:

مطالعه یک قسمت مهمی از موفقیت در تحصیل می باشد ولی بعضی اوقات زمان کافی برای مطالعه نداریم خصوصا مطالعه قسمت هایی که نیاز به مطالعه بیشتر دارند یکی از راه های خوب برای موفق شدن این است که برنامه ریزی درستی داشته باشید که می تواند به شما به درس خواندن کمک کند سعی کنید سرگرمی های خود را کم کنید کمی هم تلاش داشته باشید می توانید یک برنامه درسی مناسبی داشته باشید.

اولین قدم برای برنامه ریزی نوشتن لیست از همه موضوعات و درس ها می باشد شما باید تعهد خود را روی کاغذ بنویسید و به شما کمک می کند که اگر ایده ای درباره کارهایی که باید انجام دهید داشته باشید شکوفا شود امتحاناتی که نزدیک است را در اولویت مطالعه خود قرار دهید.

اول همه مطالبی را که باید مطالعه کنید یادداشت کنید بعد می بینید که برای هر مطلب باید چکار کنید ممکن است در طول هفته کلاسی تعطیل شود یا زمان کلاسی تغییر کند و شما از این فرصت استفاده کنید و به مطالعه دروس بپردازید.بعد از اینکه لیستی از همه موضوعات و امتحان ها تهیه کنید متوجه می شوید که برای هر موضوع چه کاری باید انجام دهید حالا باید لیست خود را مطابق اولویت مرتب کنید ببینید کدام درس ها مهم هستند به آن ها رتبه بدهید و می فهمید که چه چیزهایی احتیاج به وقت بیشتری برای مطالعه کردن دارند.

شما زمان هایی که در طول هفته نیاز است برای مطالعه را به صورت جدول برای هر درس تقسیم کنید با انجام این کار می توانید هر ستون از جدول را به یک موضوعی اختصاص دهید.زمان مطالعه کردن روزانه و هفتگی هر درس را مشخص کنید با انجام دادن این کار شما برنامه دارید و دیگر نیازی به کنترل کردن مطالعه خود ندارید.

زمان هایی را هم برای بودن با دوستان و خانواده اختصاص دهید شما باید بتوانید با درس خواندن و زندگی خودتان تعادلی برقرار کنید تا در تحصیل خود موفق شوید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور