کد تخفیف کلاسینو

دانلود نمونه سوالات انگلیسی نوبت اول پایه نهم

نمونه سوالات انگلیسی نوبت اول پایه نهم

خلاصه نوشته
  • این را بدانید اگر می خواهید در زبان انگلیسی موفق شوید باید دایره لغات خود را بالا ببرید اگر شما لغات را یاد بگیرید بخش زیادی ار مسیر را طی کرده اید.برای حفظ لغات اگر لازم است از فلش کارت استفاده نمایید و هر روز سعی کنید که آن ها را داخل فلش کارت بنویسید کلمه را در یک طرف بنویسی و معنی آن را در پشت فلش کارت بنویسید.علاوه بر این می توانید با این لغات جمله بسازید و آن ها را داخل فلش کارت بنویسید.

دانلود نمونه سوالات انگلیسی نوبت اول پایه نهم

دانلود نمونه سوالات انگلیسی نوبت اول پایه نهم

نمونه سوالات انگلیسی نوبت اول پایه نهم

دانلود نمونه سوالات انگلیسی نوبت اول پایه نهم
دانلود نمونه سوالات انگلیسی نوبت اول پایه نهم

در این پست نمونه سوال زبان انگلیسی نهم نوبت اول برای شما گردآوری شده است.

روش مطالعه زبان نهم:

این را بدانید اگر می خواهید در زبان انگلیسی موفق شوید باید دایره لغات خود را بالا ببرید اگر شما لغات را یاد بگیرید بخش زیادی ار مسیر را طی کرده اید.برای حفظ لغات اگر لازم است از فلش کارت استفاده نمایید و هر روز سعی کنید که آن ها را داخل فلش کارت بنویسید کلمه را در یک طرف بنویسی و معنی آن را در پشت فلش کارت بنویسید.علاوه بر این می توانید با این لغات جمله بسازید و آن ها را داخل فلش کارت بنویسید.

مطالعه کردن یک روش خوبی برای قوی کردن لغت ها می باشد برای این کار می توانید از مجله های مختلف و کتاب داستان استفاده نمایید.هر زمانی که وقت اضافه ای داشتید این کار را انجام بدهید و کم کم سطح کتاب هایی را که می خوانید بالا ببرید.لغت هایی که در کتاب وجود دارد و آن ها را بلد نیستید یادداشت کنید و سعی کنید که معنی آن ها را پیدا کنید و جمله با آن ها بسازید.

بهتر است کلماتی را که یاد می گیرید با دوستان خود در مکالمه استفاده کنید چون این کار می کند لغات را بهتر یاد بگیرید.از معلم خود بخواهید که در یادگیری بهتر به شما کمک کند.

همه امتحانات مهم زبان انگلیسی را یادداشت کنید و تاریخ های آن ها را در ذهن داشته باشید تا بتوانید برای آن ها آماده شوید.

برنامه ریزی داشته باشید حتما یک زمانی را برای برنامه ریزی بگذارید تا جایی که امکان دارد تکالیف را در همان هفته اول انجام بدهید و به آخر موکول نکنید.این تکالیفی که انجام می دهید در امتحان پایان ترم شما سهم زیادی را دارند بنابراین خوب روی آن ها تمرکز داشته باشید.

بهتر است که در گروه مطالعه کنید در گروه مطالعه کردن سبب می شود که خیلی نکته ها را از هم کلاسی های خود یاد بگیرید.علاوه بر این چون به بقیه توضیح می دهید سبب می شود که بهتر یاد بگیرید.

حضور داشتن در کلاس سبب می شود که خوب مطالب را یاد بگیرید از طرفی به معلم شما هم نشان می دهد که شما دوست دارید مطالب جدید را یاد بگیرید.شما باید از لحاظ ذهنی هم در کلاس حضور داشته باشید تا بتوانید مطالب را خوب یاد بگیرید.

حتما در کلاس نت برداری کنید بیشتر صحبت هایی که معلم در کلاس می گوید در امتحان می آید.این اطلاعات به نوشتن مقاله در امتحان به شما کمک خواهد کرد.دقت داشته باشید که در کلاس یادداشت های خوبی را بردارید.تا اندازه ای یادداشت برداری کنید که بعدا بتوانید از آن اطلاعات را در بیاورید به ویژه مطالبی که روی تخته هستند خیلی اهمیت دارند و حتما آن ها را در دفتر یادداشت کنید.

بعد از کلاس با معلم خوب صحبت کنید.مطمئن باشید که معلم شما ساعت های خالی را در اتاقش به شما اختصاص می دهد تا بتواند به سوال های شما جواب بدهد.خارج از کلاس درس با معلم ملاقات داشته باشید این کار باعث می شود که زمان زیادی را برای سوال کردن داشته باشید.

به جای اینکه کل شب را بیدار بمانید تا زبان مطالعه کنید بهتر است که کتاب را به چند قسمت تقسیم بندی کنید و در روز هم شروع به مطالعه آن قسمت ها کنید.این کار سبب می شود که مطالب را راحت تر یاد بگیرید و استرس شما را هم کم خواهد کرد.

قبل از اینکه در امتحان حاضر شوید بهتر است که از خودتان یک امتحانی بگیرید تا بتوانید سطح علم خود را ارزیابی نمایید از معلم خود بخواهید که چند تا از سوال ها را برای شما آماده کند و تلاش کنید تا به آن ها جواب دهید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور