کد تخفیف کلاسینو

دانلود درسنامه عربی؛ آموزش قواعد پایه یازدهم

درسنامه عربی؛ آموزش قواعد پایه یازدهم

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه جامع قواعد عربی 2 پایه یازدهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه 10 صفحه دارد و از اول تا آخر کتاب می باشد.

دانلود درسنامه عربی؛ آموزش قواعد پایه یازدهم

دانلود درسنامه عربی؛ آموزش قواعد پایه یازدهم

درسنامه عربی؛ آموزش قواعد پایه یازدهم

دانلود درسنامه عربی؛ آموزش قواعد پایه یازدهم
دانلود درسنامه عربی؛ آموزش قواعد پایه یازدهم

در این پست جزوه جامع قواعد عربی ۲ پایه یازدهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۱۰ صفحه دارد و از اول تا آخر کتاب می باشد.

روش مطالعه درس عربی برای کنکور:

این درس در کنکور ۲۵ تست دارد ضریب درس عربی در همه گروه های آزمایشی ۲ می باشد این درس چند قسمت دارد که در کنکور از آن ها سوال طرح می گردد.مطالعه کردن این درس را خیلی از داوطلبان دوست ندارند و از مطالعه کردن آن فرار می کنند.شما باید بدانید که خواندن این درس تاثیر زیادی را در کنکور سراسری دارد و نباید از آن غافل شد.

برای مطالعه کردن درس عربی سمت ترجمه را توصیه می کنیم شما بعد از خواندن نکته های تست زنی و قواعدی که ره ترجمه ارتباط دارد مانند توجه کردن به فعال و اسم های جمع و مفرد ، معرفه ، نکره و ….. تست های کنکور سراسری را بزنید.در قالب این تست ها نکته هایی را می بینید که خیلی اهمیت دارند و حتما از آن ها یادداشت برداری داشته باشید.

برای اینکه در مبحث درک مطلب تسلط پیدا کنید یک درک مطلب را از کنکور سال های قبل انجام دهید این به شما کمک می کند که سرعت عمل شما در خواندن متن های عربی زیاد شود.برای سه تستی که ارتباط با تجزیه و تحلیل دارند با یاد گرفتن قواعد جواب دادن به این تست ها هم برای شما آسان می شود به شرطی که آن ها را مفید و دقیق مطالعه نمایید.

پس از اینکه قواعد را کامل توسط جزوه استاد و منابع کمک آموزشی یاد گرفتید پیشنهاد می کنیم که همه متن های کتاب عربی را تجزیه تحلیل و اعراب گذاری نمایید این کار به شما کمک خواهد کرد که از دانش خود هم در عمل استفاده نمایید.این در صورتی می باشد که سوال هایی هم به صورت مستقیم از متن های کتاب عربی در کنکور طرح می شود.پس از اینکه این کار را انجام دادید اگر تست هی کنکور سراسری را  بزنید باعث می شود که در قسمت قواعد تسلط پیدا کنید.

از نکته های عربی نت برداری کنید هم در قسمت قواعد و هم در قسمت ترجمه.می توانید این خلاصه را به صورت درختی نوشته در اتاق خود نصب کنید و هر روز زمان کمی را از آن ها مرور کنید و بقیه زمان خودتان را تست بزنید.علاوه بر این توصیه می کنیم که لغات آخر کتاب درس عربی را هم مسلط شوید.

توجه کنید که بهتر است از مشاور خود مشورت بگیرید و یک منبع آموزشی مناسبی را برای یادگیری عربی انتخاب نمایید.پیشنهاد مهم ما این است که برای مطالعه کردن این درس روش برخورد کردن با هر تست را توسطه تست زدن های زیاد یاد بگیرید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور