کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه عربی جامع نظام قدیم و جدید

جزوه عربی جامع نظام قدیم و جدید

خلاصه نوشته
  • در این پست جزوه جامع عربی نظام جدید و قدیم برای شما گردآوری شده است این جزوه 252 صفحه دارد و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

دانلود جزوه عربی جامع نظام قدیم و جدید

دانلود جزوه عربی جامع نظام قدیم و جدید

جزوه عربی جامع نظام قدیم و جدید

دانلود جزوه عربی جامع نظام قدیم و جدید
دانلود جزوه عربی جامع نظام قدیم و جدید

در این پست جزوه جامع عربی نظام جدید و قدیم برای شما گردآوری شده است این جزوه ۲۵۲ صفحه دارد و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

روش مطالعه درس عربی:

این درس یکی از درس های تاثیر گذار در کنکور به حساب می آید و ضریب آن ۲ می باشد در رشته انسانی این درس هم ضریب ۴ را به خود اختصاص داده است.این درس در رشته انسانی همانند درس زیست شناسی برای رشته های تجربی می باشد و خیلی اهمیت دارد.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که یادگیری این درس هم همانند درس ریاضی یک زمان بلند مدت نیاز دارد و مانند درس های حفظی نمی باشد که بتوانید با چند ساعت زمان آن ها را مطالعه نمایید.درصد پاسخ به سوالات این درس در کنکور برای داوطلبان کم است.ضریب این درس دو میباشد و تعداد تست های آن هم ۲۵ عدد است و از درس هایی می باشد که باعث شده داوطلبان در کنکور موفق شوند.چون اگر داوطلبی در درس های دیگر ضعف داشته باشید می تواند آن ها را با عربی جبران نماید و درصد های خوبی را بگیرد.

سعی کنید از صحبت های دبیر در کلاس درس نت برداری داشته باشید تا بتوانید به عنوان نکته و درس نامه آن ها را مطالعه کنید.اگر شما مطلبی که یاد می گیرید در ذهن تثبیت نشود باعث می شود که در ذهن شما گم شود پس شما باید آن را از حافظه کوتاه مدت به بلند مدت منتقل کنید.

برای تست هم مثلا ۱۰ تست را انتخاب نمایید و با پاسخ نامه به آن ها پاسخ دهید یعنی اول پاسخ را حدس بزنید بعد به جواب ها نگاه کنید تا متوجه شوید که مولف کتاب چه روشی را برای پاسخ دادن به سوال توصیه کرده است تا بتوانید در مابقی تست ها از آن کمک بگیریم.

چند تست را انتخاب نمایید و زمان را در نظر بگیرید که بستگی به هر کسی دارد ممکنه کسی در پانزده دقیقه یک تست بزند و نفر دیگر در هر دقیقه یک تست را بزند.یادتان نرود که نکته هایی را که از تست ها استخراج می کنید در کنار همان تست یادداشت نمایید.

نکته:عربی جز درس هایی نیست که بخواهید آن را کنار بگذارید شما برای نتیجه گرفتن به درصد این درس نیاز خواهید داشت پس صبر داشته باشید و ناامید نشوید.

برای تسلط در ترجمه اول سراغ فعال ها رفته و تلاش کنید که در این مبحث مسلط شوید.شما باید روش های تست ترجمه و رد کردن گزینه ها را بیاموزید.بعد از اینکه مبحثی مثل افعال را مرور کنید شروع به تست زدن کنید و ایرادات خود را پیدا کنید و سعی کنید آن ها را برطرف نمایید.برای اینکه در ترجمه عربی تسلط پیدا کنید هر تستی را که می زنید به معنی و کلمات آن هم توجه داشته باشید.

پس از اینکه تست های ترجمه را زدید به سراغ درک مطلب بروید ولی باید کم کم شروع کنید و در هفته سه متن درک مطالب را مطالعه کنید و تلاش کنید که در این قسمت قوی شده و همه نکته ها را یادداشت نمایید.

نکته:اگر یک دانش آموز در بحث قواعد مسلط باشد ولی مدیریت زمان خوبی نداشته باشد خیلی از سوال ها را از دست خواهد دارد.

اولین کاری که باید برای مطالعه این درس در کنکور انجام دهید این است که سطح خودتان را در این درس مشخص نمایید.اگر شما بخواهید از صفر شروع کنید باید کتاب های نهم ، دهم و یازدهم را به ترتیب مطالعه نمایید.

سعی کنید روزانه تعدادی از کلمات عربی را به صورت فیش برگ تهیه نمایید و در زمان هایی که آزاد هستید از آن ها مطالعه نمایید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور