کد تخفیف کلاسینو

دانلود جزوه درسی کامل درس عربی مبحث قواعد پایه هشتم

جزوه درسی کامل درس عربی مبحث قواعد پایه هشتم

دانلود جزوه درسی کامل درس عربی مبحث قواعد پایه هشتم

دانلود جزوه درسی کامل درس عربی مبحث قواعد پایه هشتم

جزوه درسی کامل درس عربی مبحث قواعد پایه هشتم

دانلود جزوه درسی کامل درس عربی مبحث قواعد
دانلود جزوه درسی کامل درس عربی مبحث قواعد

در این پست یک جزوه کامل قواعد عربی پایه هشتم برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۱۰ صفحه دارد و از اول تا آخر کتاب می باشد.

روش مطالعه درس عربی:

عربی یکی از درس هایی می باشد که روش مطالعه آن متفاوت است در مرحله اول پیشنهاد می کنیم که برای این درس به مطالبی که معلم شما در کلاس تدریس می کند توجه کاملی داشته باشید.سعی کنید از مطالب نت برداری کنید تا بتوانید یک خلاصه از آن ها را داشته باشید با انجام این کار نصف راه را رفته اید.بعد از اینکه به خانه برگشتید مطالبی که تدریس شده است را مطالعه نمایید زیرا عربی یک سری قواعد دارد و ممکن است بعد از چند روز آن ها را فراموش کنید پس پیشنهاد می کنیم که مطالبی که تدریس می شود را از همان روز مطالعه کنید تا بتوانید بر این درس مسلط شوید.

در کل سه مبحث در عربی هستند که مهم هستند مورد اول تسلط داشتن بر ترجمه متن ها ، یادگرفتن قواعد ،درست مطالعه کردن عبارت ها

درست مطالعه کردن عبارت ها سبب می شود که در قواعد و ترجمه تواناتر شوید و عبارت ها و کلمه ها را بهتر یاد بگیرید.بعد از اینکه قواعد و مطالب تشریحی هر مبحث را مطالعه کردید و تسلط پیدا کردید می توانید شروع به تست زدن کنید برای اینکه در کنکور آماده شوید درروز دست کم به دو ساعت وقت برای این درس نیاز دارید.

برای اینکه تست زدن را شروع کنید اول جزوه درسی را کامل مطالعه کنید و قواعد آن را کامل بیاموزید معلم شما معمولا قواعد را در کلاس توضیح می دهد و مثالهایی را هم برای شما حل می کند.بعد از اینکه بر قواعد تسلط پیدا کردید شروع به تست زدن کنید.برای تست زدن هم از کتاب های کمک درسی استفاده نمایید.

برای تست زدن هم زمان را مد نظر قرار دهید شما در آزمون برای ۲۵ تست درس عربی بیست دقیقه زمان دارید ولی در خانه تلاش کنید که زمان کمتری را در نظر بگیرید تا سرعت عمل شما برای این درس زیاد شود این تمرین ها چندین بار انجام دهید تا به زمان کمتر عادت داشته باشید.

در زمانی که تست می زنید از سوالاتی که وقت شما را می گیرد یا پیچیده هستند بگذرید تا بتوانید روحیه و زمان برای حل کردن تست های بعدی را داشته باشید بعد از اینکه سوال ها تمام شد می توانید دوباره سوالات حل نشده را ببینید و بعد از آن هم اگر زمان بیشتری داشتید پاسخ تست هایی را که شک دارید دوباره چک کنید با مطمئن شوید که جواب تست ها را داده اید.

به دلیل ترکیبی بودن سوال های عربی در کنکور بری جواب دادن باید بر همه مباحث مسلط بشید تا بتوانید پاسخ تست ها را بدهید به همین خاطر توصیه می کنیم که همیشه مطالبی را که قبلا هم مطالعه کرده اید دوباره بخوانید.

صورت سوال را با دقت بخوانید نگران زمان نباشید چون کمی بیشتر زمان بگذارید ولی پاسخ درست را بدهید ارزش آن بیشتر است.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد.

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور