کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

جزوه واکنش ها شیمیایی با نکات تکمیلی

دانلود جزوه واکنش ها شیمیایی با نکات تکمیلی

جزوه واکنش ها شیمیایی با نکات تکمیلی

دانلود جزوه واکنش ها شیمیایی با نکات تکمیلی

واکنش های شیمیایی

جزوه واکنش ها شیمیایی با نکات تکمیلی
جزوه واکنش ها شیمیایی با نکات تکمیلی

در این پست جزوه واکنش ها شیمیایی با نکات تکمیلی برای شما آماده شده است این جزوه ۷ صفحه دارد و در ادامه مطلب می توانید آن را دانلود کنید.

درس شیمی جزو درس هایی بوده که هم دارای ماهیت توصیفی است و هم دارای ماهیت مهارتی پس خواندن این درس هم کمی با بقیه درس های کنکوری فرق می کند.اول سعی کنید پیش مطالعه داشته باشید یعنی در زمان کمی تیتر،فونت رنگی و درشت را مطالعه کرده و به شکل ها هم توجه داشته باشید این مرحله برای افرادی بوده که برای نخستین بار قصد دارند یک فصل را مطالعه کرده و با کلیت آن آشنایی ندارند.

در قدم بعدی سعی کنید یادگیری فعالی داشته باشید اول به سخنان معلم خوب گوش داده چون کتاب هایی که کمک آموزشی هستند مطالب را کمی پیچانده پس لازم است که فردی مطلب را دوباره برای شما بازگو نماید.بعضی اوقات شما مطالب ریزی را متوجه نمی شوید یا از یادتان می رود سعی کنید که پس از یادگیری خودتان هم یک مرتبه جزوه معلمتان را با دقت مطالعه کنید با این کار علاوه بر مرور کردن مطالب هم در مغز شما دسته بندی خواهد شد.

مدرسه مجازی آی نو

تست زدن در درس شیمی دارای اهمیت زیادی است اولین تست شما باید بعد از مرحله یادگیری باشد شما باید پس از مطالعه یک فصل چند تست آموزشی را حل کنید.تست هایی که مهارتی بوده را باید به صورت سوال جواب حل کنید به این معنی که تستی را بزنید و جواب آن را بررسی کنید و بعد از آن به سراغ تست بعدی بروید.برای تست ها توصیفی طراح سوال با اندوخته های حفظی شما سروکار دارد پس سعی کنید که این تست ها را به صورت حجمی حل کرده و پس از تمام شدن جواب ها را ببینید.

دانلود جزوه واکنش ها شیمیایی با نکات تکمیلی

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور