کد تخفیف کلاسینو

جزوه قیدهای زیست دهم

جزوه درسی زیست پایه دهم

خلاصه نوشته
  • در این جزوه قیدهای زیست شناسی پایه دهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه 17 صفحه دارد و برای مرور کردن پیش از آزمون و جمع بندی می باشد.این جزوه یک جزوه استانداردی بوده که به صورت فصل به فصل آماده شده است و در اختیار شما قرار داده ایم.قیدها در کنکور مهم بوده و اگر شما تسلط در آن ها نداشته باشید نمی توانید خیلی از تست ها را پاسخ دهید به همین دلیل این جزوه را برای شما آماده کرده ایم.
جزوه قیدهای زیست شناسی دهم
جزوه قیدهای زیست شناسی دهم

جزوه قیدهای زیست دهم ؛ جزوه قیدهای درس زیست شناسی پایه دهم

در این جزوه قیدهای زیست شناسی پایه دهم برای شما گردآوری شده است.این جزوه ۱۷ صفحه دارد و برای مرور کردن پیش از آزمون و جمع بندی می باشد.این جزوه یک جزوه استانداردی بوده که به صورت فصل به فصل آماده شده است و در اختیار شما قرار داده ایم.قیدها در کنکور مهم بوده و اگر شما تسلط در آن ها نداشته باشید نمی توانید خیلی از تست ها را پاسخ دهید به همین دلیل این جزوه را برای شما آماده کرده ایم.

اگر تصمیم شما این است که در یکی از رشته های داروسازی،پزشکی و دندانپزشکی قبول شوید باید دراین درس درصد بیشتر از ۸۰ درصد بدست بیاورید.به دلیل تاثیر بالای این درس دانش آموزان آن را خوب مطالعه کرده و مهم ترین نکته در این درس مرور می باشد.شما باید در این درس مرور متوالی داشته باشید تا بتوانید درصد بالایی از آن را بدست بیاورید.برای بدست آوردن رتبه کمتر از هزار در این درس باید دست کم دو ساعت در روز مطالعه داشته باشید.

در زمان مطالعه کردن این درس کتاب درسی شما یکی از بهترین مرجع برای مطالعه بوده و نباید این درس را طوطی وار و فقط حفظی مطالعه کنید شما باید در این درس یادگیری عمیق داشته باشید و ار روش های مطالعه درست استفاده نمایید.مطالعه کردن اولیه اجمالی قادر بوده که یک ذهنیت کلی به شما بدهد.در زمانی که مطالعه می کنید از هیچ کدام از بخش های کتاب غافل نشوید و آن مطالب را با دقت و خط به خط مطالعه کنید و زیر مطالب مهم خط بکشید.در این درس هیچ کتاب کمک درس را جایگزین کتاب درسی نکنید.

تصویرها در زیست شناسی سبب شده که در فهمیدن مطالب به شما کمک زیادی کنند و هر سال از مفاهیم آن ها سوالاتی طرح شده بنابراین سعی کنید زیرنویس و نام گذاری قسمت های مختلف آن ها را مطالعه نمایید.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور