کد تخفیف کلاسینو

تست های توابع صعودی و نزولی دوازدهم تجربی

سوالات تستی توابع دوازدهم تجربی

تست های توابع صعودی و نزولی دوازدهم تجربی

سوالات تستی توابع دوازدهم تجربی

توابع صعودی و نزولی دوازدهم تجربی

تست های توابع صعودی و نزولی دوازدهم تجربی
تست های توابع صعودی و نزولی دوازدهم تجربی

در این پست تست های توابع صعودی و نزولی دوازدهم تجربی برای شما آماده شده است.این جزوه شامل ۶۰ سوال بوده و در ۲۸ صفحه برای شما آماده شده است.

درس ریاضی برای رشته های انسانی و تجربی دارای اهمیت بالایی بوده در صورتی که خیلی از دوستان تجربی خصوصا انسانی همه این درس را کنار گذاشته و مطالعه نمی کنند.اگر شما هم بدون این درس از سد کنکور عبور کنید و هر رشته ای هم که داشته باشید به دلیل اینکه ریاضی شما ضعیف است در دانشگاه به مشکل خواهید خورد.

روش اصلی شما در مطالعه کردن ریاضی اول یادگیری عمیق مفاهیم آن باشد و بعد از آن تمرین های تشریحی و تستی زیادی را بزنید.برای نمونه می توانید کتاب سی سال کنکور ریاضیات آبی قلمچی را چند بار مطالعه کنید و اینطور نباشد که فقط یک بار تست ها را بخوانید.به جزوه دبیر توجه زیادی داشته باشید و درسی که می دهد را همان روز مطالعه کنید با این کار جزوه خودتان را دوباره بازنویسی نموده تا بتوانید تمرین های آن را کامل بیاموزید.

اگر شما به صورت مداوم تمرین داشته باشید می توانید در این درس تسلط پیدا کنید با تمرکز داشتن بیشتر در روی تست زدن در زمان کمی می توانید غلط های احتمالی را شناسایی کنید و می توانید بالایی نود درصد در این درس کسب کنید.

دانلود تست های توابع صعودی و نزولی دوازدهم تجربی

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور