کد تخفیف کلاسینو

بهره گیری از مشاور برای کنکور

مشاوره کنکوری، آری یا خیر

بهره گیری از مشاور برای کنکور

مشاوره کنکوری، آری یا خیر

آیا مشاور می تواند در قبولی کنکور تأثیرگذار باشد

بهره گیری از مشاور برای کنکور
بهره گیری از مشاور برای کنکور

در رابطه با مشاوره و دریافت کمک از آنها دو نظر کاملاً متفاوت وجود دارد. دسته ای هستند که مدام به دنبال مشاور خوب هستند و عده ای از افراد هستند که گرفتن راهنمایی از مشاور را کاری بیهوده و هزینه بر می دانند. با توجه به مطالب ذکر شده ما در این پست قصد داریم معیارهای یک مشاور خوب را برای شما بررسی کنیم. تا انتهای پست همراه ما باشید.

ارائه برنامه درسی مناسب

باید بدانید که سالی که شما قصد آماده کردن خود برای کنکور را دارید سالی نیست که براساس آزمون و خطا برنامه ریزی کنید. مهمترین معیار یک مشاور تعیین برنامه ریزی مناسب و متناسب با شرایط شماست. ارائه یک برنامه مناسب علاوه بر کاهش استرس و اضطراب در شما می تواند دید بهتری را نسبت به سوالات آزمون به شما ارائه دهد.

مشاور باید صلاحیت داشته باشد

امروزه افراد زیادی هستند که تنها با راه اندازی کانال در شبکه های اجتماعی خود را به عنوان یک مشاور کنکوری معرفی می کنند و شاید همین مسئله است که سبب بی اعتمادی افراد نسبت به روند مشاوره شده است. یک مشاور خوب باید در وهله اول خود در آزمون سراسری نتیجه خوبی را به دست آورده باشد. برای آن که بتوانید اهمیت آن را درک کنید این سوال را از شما می پرسم آیا کسی که در یک دانشگاه سطح پایین مشغول به تحصیل بوده می تواند در رسیدن شما به رتبه های برتر کنکوری به شما کمک کند؟

القای انگیزه زیاد به شما

یکی از چیزهایی که می تواند به شما روحیه کافی برای شرکت در آزمون سراسری را بدهد، این است که مشاور بتواند روحیه و انگیزه شما را برای آزمون کنکور بالا ببرد. مشاوری که بتواند انگیزه کافی را به شما القا نماید، باعث می شود که شما از انگیزه کافی برای ادامه مسیر را نداشته باشید.

نکات مهم را بتواند بیان کند

یکی دیگر از کارهایی که باید مشاور انجام دهد این است که بتواند نکات کلیدی و مهم را برای داوطلب بیان کند. ذکر این نکات می تواند در روشن تر کردن مسیر مطالعاتی داوطلب تأثیر زیادی داشته باشد.

در دسترس بودن مشاور

مشاور باید نسبت به کار خود متعهد باشد و باید بتواند در هر لحظه در دسترس باشد تا داوطلب در صورت داشتن سوال بتواند سوال خود را مطرح نماید. مشاوری که به بهانه های مختلف در دسترس نیست نمی تواند گزینه مناسبی برای دریافت کمک باشد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور