کد تخفیف کلاسینو

فیلم انگیزشی؛ بدون تلاش موفق نمی شی

موفقیت بدون تلاش امکانپذیر نیست

فیلم انگیزشی؛ بدون تلاش موفق نمی شی

موفقیت بدون تلاش امکانپذیر نیست

تلاش کن تا به اهدافت برسی

فیلم انگیزشی؛ بدون تلاش موفق نمی شی
فیلم انگیزشی؛ بدون تلاش موفق نمی شی

اگه فکر می کنی که قراره به یه موفقیت بزرگ دست پیدا کنی و توی هر چیزی بهترین باشی و اگر فکر می کنی بدون تلاش می تونی انجامش بدی داری یه اشتباه بزرگ مرتکب می شی چون مهم نیست که چه کاری کردم، چه در بدن سازی و چه در بازیگری و حتی چه در عرصه سیاست همیشه به تلاش خیلی خیلی زیادی نیازه. باید رقابت کنی و مجبوری چیزای زیادی رو فدا کنی. اگر دوست نداری سخت کار کنی، پس بیخیالش شو. اینم یه قانون دیگست که خیلی مهمه.

سحرخیزی یکی از عوامل موفقیته

بله من خیلی زود از خواب بیدا میشم. حتی ممکنه ساعت سه نصفه شب باشه. وقتی تو لندن بودم باید ساعت ۳ از خواب بیدا می شدم، چون باید ساعت ۷ سر صحنه باشم. برای همین ساعتم با زمان شروع تنظیم میشه. ساعت شروعم ۷ صبح بود. بنابراین چهار ساعت قبلش از خواب بیدار میشم و دوبار ورزش می کنم. اول ورزش هوازی بعد صبحانه می خورم. بعدش با وزنه کار می کنم. اسمشو گذاشتم «زدن و ترکوندن».

باید با تمام وجود تلاش کرد

تنها چیزی که در من به طور مشخص متفاوته اینه از اینکه روی تردمیل بمیرم نمی ترسم و با تمام وجودم می دوم. تو خونه نمیشینم، تمام. ممکنه شما از من بیشتر استعداد داشته باشید ممکنه باهوش تر از من باشید، جذاب تر از من باشید، اما اگر هر دو روی تردمیل بریم دو تا اتفاق ممکنه بیوفته شما از من زودتر از تردمیل پایین میایید. یا من میمیرم. مفهوم ساده و اساسی اینه، کسی که بیشتر از همه عرق می ریزه، همون کسیه که به بازی تسلط داره.

همیشه باور داشتم که پل بین واقعیت و رویا تلاشه و همیشه در لحظات درموندگی و تردید و روزهای تاریک روی تلاش کردن تمرکز می کنم. فقط انجامش میدم و تلاش می کنم.

بعضی چیزا رو نمیشه کنترل کرد اما …

تنها چیزی که می تونی کنترل کنی که بر موفقیت در زندگی تأثیر میزاره، اینه که چقدر سخت کار می کنی، چقدر صادقی و چه قدر به خوبی با بقیه برخورد می کنی. می تونی این موارد رو کنترل کنی اما نمی تونی اینکه چقدر خوش شانسی رو کنترل کنی. البته هرچه بیشتر کار کنی، بیشتر خوش شانس میشی. هیچ کنترلی روی قابلیت های ذهنی که خدا بهت داده یا نداده، نداری. اما می تونی تا جایی که می تونی سخت کار کنی، تا جایی که می تونی صادق باشی تا مردم بهت احترام بزارن و همین طور می تونی با بقیه همراه بشی. چون هیچ کس نمی تونه به تنهایی کاری کنه.

هیچ کس نمی دونه که چجوری بدون اینکه عرقی ریخته باشه به موفقیت دست پیدا کرده باشه

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور