کد تخفیف کلاسینو
کد تخفیف کلاسینو

اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۸ ؛ تیر ماه بر روی سایت سنجش قرار می گیرد

اعلام نتایج کنکور ارشد 98

خلاصه نوشته
  • کنکور مقطع کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۹۸ با رقابت ششصد و چهارده هزار و ششصد و پنجاه و سه نفر در روزهای بیست و سه و بیست و چهار خرداد برگزار می شود. کارنامه این آزمون نیز در تیرماه منتشر خواهد شد.
زمان اعلام نتایج کنکور ارشد مشخص شد
زمان اعلام نتایج کنکور ارشد مشخص شد

اعلام نتایج کنکور ارشد ۹۸ ؛ اعلام زمان اعلام نتایج کنکور ارشد

کنکور مقطع کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۹۸ با رقابت ششصد و چهارده هزار و ششصد و پنجاه و سه نفر در روزهای بیست و سه و بیست و چهار خرداد برگزار می شود. کارنامه این آزمون نیز در تیرماه منتشر خواهد شد.

به گزارش وب سایت ایران توشه؛ کنکور ورود به مقطع کارشناسی ارشد سال ۹۸ و بیست و چهارمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور در دو نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه بیست و سه خرداد و نوبت صبح جمعه بیست و چهار خردادماه سال برگزار خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبان برای دریافت کارت شرکت در آزمون، و آشنایی با تاریخ و محل برگزاری آزمون می توانند از روز دوشنبه بیست خرداد ۱۳۹۸ برای مشاهده و چاپ به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و کارت خود را دریافت نمایند.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه

داوطلبان لازم است با مشخصات شناسنامه‌ای (که شامل نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (که شامل شماره پرونده و کد رهگیری) نسبت به چاپ کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن نسخه چاپی کارت شرکت در آزمون و همچنین کارت ملی و یا شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است و تمامی داوطلبان نیز باید شخصاً برای چاپ کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از شصت و سه کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم (یا همان رشته شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت دریافت نمایند.

مدرسه مجازی آی نو

ساعت شروع آزمون و بسته شدن درب حوزه ها

شروع برگزاری آزمون صبح‌ها از ساعت هفت و سی دقیقه و بعدازظهر از ساعت چهارده و سی دقیقه است. درب حوزه‌های امتحانی صبح‌ها رأس ساعت هفت صبح و بعدازظهر رأس ساعت ۱۴:۰۰ بسته خواهد شد. توجه داشته باشید که پس از بسته شدن درب حوزه از ورود داوطلبان به سالن امتحان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

از به همراه داشتن ماشین حساب خودداری نمایید

نظر به اینکه سوالات رشته‌های امتحانی دوره کارشناسی ارشد به گونه‌ای طراحی شده است که برای پاسخگویی به سوالات دروس ذیربط نیاز به ماشین حساب نیست، لذا به کلیه داوطلبان تأکید می‌شود برای پاسخگویی به سوالات هر یک از رشته‌های امتحانی نیاز به ماشین حساب نبوده و از ورود داوطلبانی که ماشین حساب برای شرکت در جلسه آزمون (از هر نوع آن) به همراه داشته باشند ممانعت به عمل خواهد آمد و با آنان برابر مقررات قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم در آزمون‌های سراسری رفتار خواهد شد.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور