کد تخفیف کلاسینو

وسایل بازی مخصوص مقطع پیش دبستانی

وسیله بازی مناسب پیش دبستانی

وسایل بازی مخصوص مقطع پیش دبستانی

وسیله بازی مناسب پیش دبستانی

برای مقطع پیش دبستانی چه وسایل بازی نیاز است؟

وسایل بازی مخصوص مقطع پیش دبستانی
وسایل بازی مخصوص مقطع پیش دبستانی

دوران کودکی یکی از مهمترین بخش های زندگی انسان است. کودک مهمترین آموزش های اولیه خود را توسط بازی با وسایل آموزش می بیند و با استفاده از این وسایل می تواند شرایط خود را با شرایط زندگی سازگار کند که به همین دلیل استفاده از وسایل بازی مناسب یکی از مهمترین اصول در ترتیب فرزند می باشد. ما در این پست قصد داریم وسایل بازی را به شما معرفی کنیم که می تواند برای مقطع پیش دبستانی مفید باشد.

وسایل و اسباب بازی‌های علمی و طبیعی

اسباب بازی‌های علمی می توانند برای این گروه سنی مناسب باشند و می توانند در آموزش بهتر کودکان مؤثر باشند. این گروه از اسباب بازی ها امکان شناخت دنیای اطراف کودکان را برای این گروه سنی آسان تر می کنند و به همین دلیل می تواند گزینه مناسبی برای این گروه از کودکان باشند.

جورچین ها و بازیهای فکری

پازل
پازل

جوچین ها و بازی های فکری به دلیل ماهیتی که دارند باعث می گردند که قدرت تمرکز، خلاقیت و منطق را در کودکان پرورش دهد و باعث می شود که کودک وادار به فکر کردن شود. در این مورد پازل ها و بازی های متعددی با کیفیت های مختلف وجود دارند که متناسب با هر سنی به بازار عرضه می شوند.

خانه سازی (Lego)

لگو
لگو

لگوها یا همان چیزی که در ایران تحت عنوان خانه سازی نامگذاری شوند، قطعه هایی هستند که بچه ها از طریق وصل کردن آنها به یکدیگر، اشکال مختلفی را می‌سازند. لگوها از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان هستند و این اسباب بازی ها به خلاقیت کودکان کمک بسیاری می کند.

وایت بورد

پازل
پازل

وایت بورد یکی از منعطف ترین وسایل بازی گروه سنی پیش دبستانی است که می تواند برای رشد خلاقیت کودکان خیلی اثر گذار باشد. وایت برد به دلیل ایجاد تجربه نوشتن و کشیدن نقاشی می تواند نقش معلم را برای کودک داشته باشد.

 ابزار و آلات موسیقی

آلات موسیقی
آلات موسیقی

به طور کلی موسیقی تأثیر زیادی بر رشد فکر کودک می گذارد. اگر متوجه شدید کودک شما به موسیقی علاقه دارد (حتی اگر میزان آن خیلی اندک هم باشد) می توانید آلات موسیقی را که دوست دارد را در اختیارش قرار دهید. این کار می تواند دید کودک را نسبت به موسیقی گسترش دهد و همین مسئله جنبه و مهارت های هنری کودک را تقویت می کند.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

منبع
ایران توشه

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور