کد تخفیف کلاسینو

در هیچ کلاس خصوصی حضور نداشتم

امیررضا براتی دلیل موفقیت خود را در کنکور می گوید

در هیچ کلاس خصوصی حضور نداشتم

امیررضا براتی دلیل موفقیت خود را در کنکور می گوید

میزان مطالعه من ۱۰ الی ۱۱ ساعت بوده

در هیچ کلاس خصوصی حضور نداشتم
در هیچ کلاس خصوصی حضور نداشتم

امیر رضا براتی نفر اول کنکور در رشته تجربی از دلیل موفقیت خود در این آزمون می گوید. او در صحبت های خود عنوان کرده که تنها از آزمون های آزمایشی استفاده و اظهار می دارد که در این مورد از هیچ کلاس کنکوری و کلاس های خصوصی برای این موفقیت بهره نگرفته است.

او در ادامه صحبت های خود بیان می کند که میزان مطالعه روزانه او بین ۱۰ تا ۱۱ ساعت بوده است. امیررضا براتی می گوید: من افتخار می کنم که جزئی از اهالی یک شهرستان کوچک هستم که توانستم به رتبه نخست کنکور در رشته تجربی دست پیدا کنم

پدر و مادر شرایط را برایم مهیا کردند.

او یکی از دلایل موفقیت خود را در حمایت توسط پدر و مادر خود می داند و اظهار می دارد که پدر و مادرش با کاهش میزان رفت و آمدها و ایجاد فضای آرام شرایط را برای موفقیتش مهیا کرده است. او بیان کرد که اگر این حمایت ها از سمت پدر و مادر شامل حالش نمی شد، امکان موفقیت در این آزمون را نداشت.

در هیچ کلاسی شرکت نکرده ام

امیررضا براتی عنوان کرد که برای موفقیت در آزمون سراسری ورود به دانشگاه ها به تنها چیزی که تکیه کرده مطالعه خود و بهره گیری از آزمون های آزمایشی بوده است و از هیچ کلاس خصوصی و یا کلاس کنکوری نیز برای آماده شدن برای کنکور بهره نگرفته است.

او به داوطلبان کنکوری که قصد دارند در سال های آینده در این آزمون شرکت کنند توصیه کرد که برای رسیدن به موفقیت بایستی موفقیت خود را در آینده تصور کنند و براساس برنامه ریزی دقیق به سمت هدف خود که قبولی در این آزمون است حرکت کنند.

دلسرد نشوید

او در ادامه صحبت های خود اشاره داشته که باید داوطلبان در هیچ زمانی امید خود را از دست ندهند و در مسیر خود از مسیری که انتخاب کرده اند فاصله نگیرند و سعی کنند که در این مدت سعی کنند که خود را با فضای مجازی سرگرم نکنند و بیشتر به دنبال اهداف خود باشند.

این مطلب به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم ایران توشه نوشته شده است، هر گونه بازنشر این مطلب بدون درج منبع ( همراه با لینک به این صفحه) غیر مجاز و شرعا حرام می باشد

+ برای دانلود بر روی لینک داخل جعبه سبز رنگ کلیک نمایید.
+برای دانلود با سرعت بالاتر ، قبل از کلیک بر روی لینک دانلود ، VPN خود را خاموش نمایید.
+ برای دانلود آسان تر در ویندوز از نرم افزار IDM و در اندروید از ADM استفاده نمایید.
+ فایل ها را با Adobe Reader اجرا نمایید.

(چنانچه مشکلی برای دانلود دارید اینجا کلیک کنید)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانسیون مطالعاتی کنکور